Analyzujeme, testujeme a optimalizujeme weby i mobilní aplikace
Každý rok lidé na internetu utratí o 23 % víc než loni. Vytěžíme z toho pro váš web nebo appku maximum.
Chci zvýšit prodejeAnalyzujeme chování uživatelů
67,45% prodejů obvykle skončí jediný krok před potvrzením objednávky. Co uživatelé na webu nebo v aplikaci dělají, kam a proč klikají, kudy stránky prochází a kde utečou? Zjistíme, proč přicházíte o konverze. Používáme nástroje na trackování pohybu, heatmapy i pokročilé analytické nástroje. Chcete-li, zpřístupníme vám analytiku v jediném přehledném nástroji.

Testujeme na uživatelích
Uživatelským testováním jsme na webech odchytili už 12 kritických chyb, kterých byste si jinak nevšimli. Vyznají se lidé ve struktuře, vědí, kam mají kliknout, kam se dostanou, rozumí obsahu? Je pro ně vaše prodejní nabídka důvěryhodná nebo něco postrádá? Weby i aplikace testujeme na uživatelích už při návrhu a pak podle potřeby i během provozu.

Ověřujeme varianty A/B testováním
Pouhá změna tlačítka zhoršila konverze o 30%. Naopak grafická úprava pozadí stránky zvýšila míru konverze o 32%. U jednoho webu dokonce na mobilu přinášela víc konverzí desktop verze. Proto každou úpravu ověřujeme A/B nebo multivariantním testováním a to vždy na maximálně 50 % návštěvnosti, aby vás případná změna k horšímu dočasně nestála moc konverzí.

Optimalizujeme nejen prodejní výkon
80 % webů selhává kvůli špatné navigaci, malé návštěvnosti nebo nedůvěryhodnému obsahu. A 25 % uživatelů hned odchází, když se stránka nenačte do 4 sekund. Optimalizujeme weby i aplikace, aby se rychleji načítaly, lépe ovládaly a více vydělávaly. Každou změnu ověříme testováním. A když na to přijde, dáme vám technologii, která utáhne i návštěvnost během Super Bowlu.

Potřebujete audit?
Jak je na tom vaše aplikace s bezpečností? A co web? Zastarává technologie, naráží na své limity, jaké problémy uživatelé mají? Než se pustíme do optimalizace a testování, může se hodit podrobný audit. A podle výsledku se třeba rozhodnete pro vývoj nového řešení a velký skok kupředu.

o 35 % za 3 měsíce. Další případovky
Co vám přinese testování a optimalizace s Webvalley?

Více prodejů
dejte nám čas a dlouhodobým testováním zvedneme konverzní poměr. U optimalizovaného webu klidně o 15 %, u běžných webů jsou to i desítky procent.

Menší míra opuštění
zjistíme, proč máte vysoký bounce rate, a snížíme ho. Uživatelé už nebudou utíkat pryč, ale projdou si více stránek, abyste měli větší šanci přesvědčit je ke konverzi.

Ověřené změny
všechno, co na webu nebo aplikaci upravíme, pořádně otestujeme. Každá trvalá změna je tak ověřeným krokem vpřed, abyste získali více objednávek a spokojenější uživatele.

Rychlejší návratnost
stavět mega projekt a čekat rok, než vám začne vydělávat, je riskantní podnik. Začneme menším základem, aby vám začal hned vydělávat, a postupně ho rozšiřujeme a testujeme.

Lepší zabezpečení
online platby, data uživatelů i prémiový obsah bude jako v trezoru. Po auditu vaší aplikace a serveru zabezpečíme data i jejich přenos, aby váš byznys už nic neohrozilo.
A nemusí zůstat jen u konverzí
Možná už váš web nebo aplikace narazily na své limity. Možná by stačila nová landing page, salesletter nebo přejít na výkonnější server. Propojíme vaše nápady s naší technologií v ziskový online byznys.
Chcete více konverzí? Tak to máme společný cíl
„Většina klientů chce zvýšit konverze s tím, že včera bylo pozdě. Jenže optimalizaci předchází testování a hlavně analytika. Postaráme se o dlouhodobý růst konverzí s nejpokročilejšími nástroji a A/B testováním každou změnu ověříme. Říká se, že 10 % investic v analytice jde do nástrojů, 90 % do lidí. Jen odborník vyhodnotí data správně a odhalí ono důležité PROČ.“
Marek SALICH • ANALYST
Online byznys je plný mýtů.
Co je společně vyvrátit?