
Thin From Within pomáhá svým uživatelům najet na zdravý životní styl...

...správné stravování pro lepší sportovní výkon i rychlé hubnutí a celkově spokojený život plný vitality.

Hubnoucí plány zakládá na výzkumu o zdravých a nezdravých bakteriích v žaludku, ale i přínosech probiotik a různých potravin. Za výzkumem stojí John Barban, Brad Pilon a další špičky z oboru.
Když Webvalley dostalo projekt Adonisu na starost, měl web hotovou klientskou část i prodejní stránky, ale vše bylo postavené na jednoduché OptimizePress šabloně. V té době šlo o průměrný blog s velkou vizí. Jenže web nebyl připravený na vysokou návštěvnost, trpěl slabinami v zabezpečení a nešlo ho moc rozšiřovat. Vyvinuli jsme proto nové stránky s unikátní grafikou, naprogramovali technologii a přesunuli web na vlastní servery. Díky téhle změně technologie můžeme na každý problém reagovat do 2 minut.
Jak se Webvalley tým sžil s Thin From Within?
Optimalizace stránek
Refaktorizací kódu jsme časem přepsali celý původní kód a na klávesnicích našich vývojářů vzniklo 100 tisíc řádků, které zrychlily načítání stránek na minimum. K tomu jsme i zmenšili datovou velikost všech ilustrací a grafiky.
Zabezpečení klientské části
Obvykle online produkty trpí tím, že se k nim dá dostat různými cestami i bez legálního zakoupení. Zabezpečili jsme klientskou část tak, že ke každému produktu se dostane jen uživatel, který si ho zakoupil.
Online platba One Click Buy
Clickbank je nejrozšířenější platební platformou v USA. Ve spolupráci s Clickbankem jsme naprogramovali online nákup produktů na jediné kliknutí. Uživatel nemusí ani zadávat číslo karty. Jen klikne a koupí produkt.
Design
UX tým a grafici se pustili do nového designu prodejních webů i klientské části pro registrované uživatele. Modernější vzhled i prostředí výrazně přispělo ke zvýšení konverzí celého webu.
A/B Testování (Split Testing)
Skončit novým designem by projekt stálo konverze. Pravidelně navrhujeme a testujeme kombinaci nových prvků a jejich vliv na konverzní poměr. Ladíme barvy nákupních tlačítek, fotky, loga a každou změnu proženeme A/B testem.
Zvyšování konverze
Postupně jsme zvedli konverze o 30 % v porovnání s původní verzí webu. Největší vliv na konverze mělo zavedení One Click Buy platby, nový design a hlavně postupné A/B testování.