
Jackie se kvůli své nadváze na sebe nemohla ani podívat do zrcadla, chtěla zhubnout, ale přitom nenáviděla posilovnu.

Jednou si uvědomila, že jednoduché pohyby se pro ni mění cviky a postupně sestavila program domácího cvičení. Dnes má postavu, jakou si vždy přála.

Tak vznikl projekt Hot at Home, který pomáhá lidem získat svou vysněnou postavu, přestože stejně jako Jackie nenávidí tělocvičny.
Webvalley se projektu ujalo v době, kdy byl web postavený na Wordpressu a obsahoval několik set stránek. Jejich obsah jsme museli zachovat a převést do nového webu. Přepsali jsme spoustu kódu, postavili novou klientskou sekci a přizpůsobili stránky i mobilním zařízením. Hlavním naším úkolem je teď dlouhodobě zvyšovat konverzní potenciál projektu.
Webvalley tým se do projektu pustil naplno
Zabezpečení klientské části
Hlavní byznys projektu stojí na prodeji online produktů. Přístup k nim i celou klientskou část jsme zabezpečili tak, aby se k nim dostali jen zákazníci, kteří si produkty zakoupili. Jinými cestami už to díky zabezpečení nejde.
Online platba One Click Buy
Do klientské části jsme vyvinuli online platební metodu One Click Buy a to ve spolupráci s Citibank, což je nejrozšířenější platební platforma v USA. Uživatel jen klikne a rovnou si koupí produkt. Nemusí už nic zadávat.
Design
Tým grafiků a jejich kolegů z UX oddělení dodal projektu nové rozhraní, design a všechno otestoval na uživatelích. Vyladili jsme tak podobu webu i klientské části a postupně navrhujeme změny, které vždy nejdříve testujeme.
A/B Testování (Split Testing)
Změna barvy tlačítka, jiné fotky nebo nový způsob platby může mít velký vliv na konverze webu. Dlouhodobě zkoušíme měnit, ubírat i přidávat prvky a každou změnu posíláme do A/B testu, než ji trvale nasadíme.
Mobilní aplikace
Kromě responzivního webu jsme navrhli, naprogramovali a otestovali mobilní aplikaci na iOS i Android. Uživatelé tak mají svůj program cvičení vždycky po ruce i v mobilu. Nic je pak v jejich soustředění neruší.
Zvyšování konverze
Hlavním úkolem Webvalley je dlouhodobě zvyšovat konverzní poměr webu i prodejů dalších produktů v klientské části aplikace. Používáme k tomu A/B testování, úpravy grafiky a hodně pomohlo nasazení One Click Buy metody.
Migrace starých dat
Původní web byl postavený na Wordpressu a obsahoval stovky stránek hodnotného obsahu, který jsme museli zachovat. Naprogramovali jsme skripty a staré šablony automaticky převedly do nového designu a frameworku.