
Tváří projektu FLO FIT je americký zpěvák a rapper Flo Rida.

Rapper sám tvrdě pracuje na své postavě a FLO FIT lidem umožňuje najet na jeho způsob intenzivního cvičení, aby se dostali rychle do formy.

Forma výuky probíhá přes profesionální streamování videí jak ve webové aplikaci, tak i v mobilních aplikací pro Android a iOS.
Webvalley dělá na FLO FITu už od začátku. Mohli jsme tak tvořit od pořádných základů, škálovat technologii podle náporu uživatelů a připravit projekt na budoucí rozšíření. Mobilní aplikace, ve kterých si uživatelé pouští výuková videa a plní své tréninkové programy, vznikly také v rukou našich vývojářů. Prodejní stránky i klientskou část stavíme od nuly a vycházíme z výzkumu i požadavků klienta. Řešíme nový design, programování klientské části a samozřejmě testujeme, abychom zvyšovali konverze webu.
Vývoj webové aplikace
Postavili jsme od základu prodejní weby, celou klientskou sekci i mobilní aplikace. A pracujeme i na rychlém streamování výukových videí. Vývojáři ze sebe dostali 200 tisíc řádků kódu a stálo to za to.
Optimalizace stránek
FloFit počítá s návštěvností v řádu milionů lidí měsíčně a obrovskou náročností při streamování videí. Napsat programový kód by nestačilo. Mákli jsme i na odladění každého dotazu, načítání grafiky a rychlost odezvy.
Zabezpečení klientské části
Aby se k online produktům a videím dostali jen uživatelé, kteří se je řádně koupili, je často bezpečnostní oříšek. Zabezpečili jsme klientskou sekci, přihlašování uživatelů i samotný online nákup nejlepší technologií.
Online platba One Click Buy
Už dříve jsme si ověřili, jaký vliv na konverze má zjednodušení online nákupu. Naprogramovali jsme platební metodu na jedno kliknutí, kdy uživatel nemusí ani zadávat kartu. Využíváme v USA nejrozšířenější platformu Clickbank.
Design
UX tým a grafici si dali na návrzích záležet. Klient dodal vlastní výzkum, takže mohli stavět na tvrdých datech a ušetřený čas věnovat více návrhům a designování. Unikátní grafiku dostal web, klientská část i mobilní aplikace.
A/B Testování (Split Testing)
Dlouhodobě a pravidelně testujeme každou změnu, kterou na webu chceme nasadit. Přes A/B test tak ověřujeme vliv na konverze při změně grafiky, tlačítek, fotek, textů a čehokoli dalšího. Až po otestování nasadíme změnu natrvalo.
Mobilní aplikace
Důležitou součástí projektu jsou mobilní appky pro iOS i Android. Vytvořili je naši vývojáři od prvních návrhů až po funkční verzi, kterou uživatelé používají k přehrávání výukových videí a plnění svého tréninkového programu.
Zvyšování konverze
Hlavní úkol pro Webvalley, navíc dlouhodobý, je postupné zvyšování konverzí. Zavedli jsme One Click Buy platbu, nasadili důvěryhodnou grafiku a přidali mobilní aplikace. Ale hlavně chrlíme stále nové nápady, které A/B testujeme.